Lastig te zeggen.
Voor iedere oldtimer en klassieker is vaak een apart forum. Mocht je bijvoorbeeld een Volkswagen Kever hebben zijn er speciale fora voor de Volkswagen Kever.
Ook zijn er vaak speciale clubs voor een bepaalde oldtimers.

Iedere auto is immers uniek. Daarom zijn er niet veel goede fora voor een algemeen onderwerp van oldtimers en klassiekers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens op 'OldtimerNederland' kunnen neuzen....